سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
صفایی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با تأکید بر نیاز کشور به برنامه جامع دانش بنیان و تخصصی در همه اضلاع هندسی گفت: این برنامه جامع بایستی در شبکه روحانیت اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری عصر امروز در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین حسین ملانوری معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور گفت: اولین مبلغ خداست و کار تبلیغ خدایی است؛ تبلیغ شرایطی دارد که یکی از ارکان آن شناخت جامعه هدف است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: اگر برای جامعه ای که قصد داریم برای آن تبلیغ کنیم تحلیل محیطی و صحیحی نداشته باشیم قطعا تبلیغ ما موثر نخواهد بود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه به تحول در عرصه برنامه ریزی به ویژه برای شناخت جامعه هدف نیاز داریم، افزود: این کار کمک می کند تا فضا و تهدیدات و نقاط ضعف و قدرت را بشناسیم و مطابق با آن نیرو تربیت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با تأکید بر نیاز کشور به برنامه جامع دانش بنیان و تخصصی در همه اضلاع هندسی، گفت: این برنامه جامع بایستی در شبکه روحانیت اجرایی شود.

وی با بیان اینکه دشمن با تمام قدرت و توان خود آمده و دین اهل بیت علیهم السلام را نشانه گرفته است گفت: رکن اصلی تبلیغ شناخت جامعه هدف بر اساس اولویت است و هیچ شبکه ای قوی تر از شبکه روحانیت نیست.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه ظرفیت روحانیت در جهان بی نظیر است گفت: روحانیت در حوادث غیرمترقبه به ویژه در شروع بیماری کرونا خوش درخشیدند و باعث افتخار شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha